NVVH opgenomen in nieuwe editie ‘Brand Design’
Sinds de introductie van dit boek in 2002 is brand design een begrip geworden in veel directiekamers en marketingopleidingen. Inmiddels staat ‘Brand Design’ bekend als hét Nederlandse standaardwerk voor het bouwen van merken. Het bouwen en onderhouden van sterke merken kan niet zonder een relevante mentale merkidentiteit, onderscheidende visuele merkidentiteit en geloofwaardige merkuitingen.
In de nieuwe, 7e editie van het boek worden er nieuwe cases en aansprekende voorbeelden toegevoegd. Deze behandelen nationale en internationale bedrijven met een sterk merk. Een van deze voorbeelden zal gaan over NVVH. Er zal een paragraaf aan de historie van ‘het merk’ NVVH gewijd worden in het eerste hoofdstuk van het boek; ‘Het merk’. Nadruk in deze paragraaf ligt op meestertekens en keurmerken. Het keurmerk van de Nederlandse Vereniging van Huisvrouwen (NVVH), dat in 1926 geïntroduceerd werd, wordt hierbij als voorbeeld getoond.
De 7e editie van het boek ‘Brand Design’ zal begin 2022 gepubliceerd worden. Voor meer informatie kijkt u op www.pearson.com/nl